Shadow Of The Colossus: Clear!

För några helger sen bestämde jag och min polare Alex oss för att vi skulle lira igenom Shadow Of The Colossus till PlayStation 2. Tyvärr så klarade vi bara 14 av 16st colossus den gången men denna helg plockade vi av de två sista. Jag måste säga att colossus nummer 15 var en riktigt jobbig sate. Nästa vecka börjar semestern och då ska vi ge oss på Lost Odyssey till Xbox 360. Stay tuned för att höra vad jag tycker om det och håll utkik efter en Shadow Of The Colossus recension som kanske dyker upp inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Alex

Lost Odyssey blir nog schysst........hoppas på en lika fin nördbild till det här liret :)

2008-06-30 @ 21:03:55
Postat av: Knez

Hehe det kan vi nog fixa ;)

2008-06-30 @ 21:19:26
URL: http://digitaltguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0