Ena foten alltid i träsket.

Jag är fast igen. Har hela tiden känt på mig att jag skulle hamna här igen. Huvudet först ner i ett träsk som jag inte vill komma upp från. Ja jag talar om World Of Warcraft. Jag har varit vit i ca ett år nu men så en dag förra veckan gick jag in på en hemsida för att kolla lite info om den nya WoW expansionen som kommer senare i år och det slutade med att jag aktiverade mitt gamla konto igen.

Jag börjar inse att WoW är som en drog som aldrig lämnar ens system. Man kan klara sig väldigt länge utan att spela men förr eller senare kommer man få ett återfall. The question is not if, the question is when. Man intalar sig att om man inte hade spenderat all den tid man gör framför WoW så hade man gjort något lika oproduktivt som att stirra på dumburken. Det är som ett träsk och du har alltid ena foten i det även om du inser det eller inte.


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godmorgon... vad händer idag?

2008-07-07 @ 07:37:50
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Knez

Hehe lite WoW kanske ;)

2008-07-07 @ 10:22:20
URL: http://digitaltguld.blogg.se/
Postat av: Johan

åhh naj du måste åka på rehab nu inför war

2008-07-28 @ 16:43:18
Postat av: Alex

Börja skriv igen så vi kan få se mer bilder på den där snyggingen i första inläggen. Vill se mer av honom!!!!

2008-10-16 @ 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0