I'm back.

I'm back baby. Ja jag vet det var ett tag sen jag skrev sist men fuck it. Bättre sent än aldrig eller? En hel del saker har hänt sen sist kompisar.

Jag har börjat studera till Ekonom i Örebro, jag har slutade spela World Of Warcraft, började spela Warhammer Online, slutade spela Warhammer Online, började spela World Of Warcraft, slutade spela World Of Warcraft och nyligen började jag spela Aion Online (exhale....). Det sistnämnda verkar än så länge (lvl 23) riktigt lovande, kanske återkommer med lite skit om det sen.

Och surprise, surprise, Diablo 3 har inte fått något releasedatum, inte för att jag är förvånad med tanke på Blizzards "rep sheet".

För ca en månad sen skaffade jag en Iphone, om man gillar spel är detta mobilen för dig. Stort utbud av roliga och originella spel. Flottfaktorn är lite jobbig, men men.

I sommras var jag, min flickvän Helena, lillebror Damjan, hans böna Marie, farsan och morsan på semester i Serbien (Jugoslavien...Marko). Vi bodde en vecka vid montenegrinska kusten, det man kunde tro skulle bli semesterns hetaste vecka visade sig bli den regnigaste veckan på 20 år. Thats fun. Men en dag åkte vi över till Kroatien för att gå på lite sightseeing i Dubrovnik, riktigt vacker stad, men smakar det så kostar det! Efter en vecka åkte vi till min släkt i Backa Palanka (Serbien, Vojvodina) och var där i 3 veckor. Jag har inte varit där på 7 år så det var skönt att se alla släktingar. Får åka lite oftare.

Ja nu vet ni vad jag har gjort.
So...how have you been?

Kommentarer
Postat av: Marko

Haha du är rolig.

Du var ju faktiskt inte på semester i Serbien, utan ex jugoslavien;) Det skulle vara rätt o skriva så;)



iPhone Davide, iPhone heter det, inte Iphone;)



Men fan vad skönt att du har börjat blogga igen.

Hoppas du skriver minst lika ofta som jag nu:)

2009-10-01 @ 23:35:09
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: David

Hehe jasså, så du erkänner att Jugoslavien är en föredetting? ;) Fan vad duktigt du är på att "stava". Ska försöka bättra mig ;)

2009-10-01 @ 23:58:02
Postat av: Marko

Ne men du skrev: I sommras var jag, min flickvän Helena, lillebror Damjan, hans böna Marie, farsan och morsan på semester i Serbien.

Vilket delvis stämmer, men du var ju också i Montenegro och Kroatien också, just därför borde du ha skrivit exjugoslavien eller som jag hade gjort, Jugoslavien.

Och här erkänns ingenting. INGENTING...;)

2009-10-02 @ 00:24:10
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: J

Marko skaffa ett liv =)

2009-10-02 @ 06:34:53
Postat av: Big fan!!

Nice, mer bilder på killen i Colossus inlägget utlyses :P

2009-10-02 @ 09:10:00
Postat av: David

Marko marko ;) jag tänkte på det men sen tänkte jag fuck it, får bara fler kommentarer på det här sättet.



Hej alex...ska ta lite nude photos på dig och lägga upp ;)

2009-10-02 @ 09:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0